Zwiększenie przychodów o 171% w 1,5 roku dzięki Google Ads?  To możliwe!

Zwiększenie przychodów o 171% w 1,5 roku dzięki Google Ads? To możliwe!

Horseway to rodzinny sklep jeździecki znajdujący się w Warszawie oraz sklep internetowy działający na terenie całej Polski. Celem firmy jest pomoc miłośnikom koni w wyborze najlepszego sprzętu jeździeckiego i produktów do pielęgnacji koni. Sklep Horseway jako jeden z największych sklepów jeździeckich w Warszawie stanowi ważny punkt na mapie dla amatorów jazdy konnej.

Sprawdź, co możemy zrobić dla Ciebie!

Referencje
Z firmą Marketing Match współpracuję już kilka lat. Wcześniej miałam doświadczenie z innymi firmami i śmiało mogę powiedzieć, że MM bije wszystkich na głowę. Profesjonalne podejście, świetny kontakt, pełna informacja i przejrzystość. Partnerskie relacje. Polecam.
Anna Woźniak Horseway

Wyzwania na starcie

  • Błędy w strukturze konta Istnienie zbieżnych ze sobą kampanii, które nie były scalone, istnienie grup reklam nieprzynoszących żadnych kliknięć od wielu lat, brak kampanii Smart Shoppingowych.
  • Błędne ustawienia kampanii Nieaktywne listy odbiorców, błędne ustawienia strategii ustalania stawek.
  • Błędy na poziomie reklam Błędy w rozszerzeniach reklam, nie w każdej grupie reklam znajdowały się elastyczne reklamy tekstowe, nie wszędzie zostały wdrożone rozszerzenia.
  • Słowa kluczowe Złe dopasowania słów kluczowych w grupach reklam, słowa kluczowe bez potencjału sprzedażowego, powielone słowa kluczowe między kampaniami, brak wykluczeń, ogólne frazy w dopasowaniu przybliżonym.
  • Reklamy produktowe Źle zaimplementowany tag remarketingowy, brak zbieżności danych w pikselu remarketingowym z danymi umieszczonymi w feedzie produktowym

Strategia działania

  • Nasze działania

    Audyt SEM – dokument z kompleksową analizą struktury konta reklamowego, istniejącymi na nim błędami i rekomendacjami.

    Konfiguracja analityki – wdrożenie modułu e-commerce i celów, list remarketingowych, wykluczenie niektórych witryn odsyłających.

    Wdrożenie rekomendacji z audytu SEM – rozpoczęcie procedury naprawczej konta Google Ads. Wdrożenie rekomendacji z audytu konta reklamowego.

    Optymalizacja i testy – optymalizacja kampanii w celu poprawienia wskaźnika ROAS. Testowanie i weryfikowanie wyników nowych kampanii.

    Stała kampania PPC – celem stałej kampanii PPC (Google Ads) jest bezpośrednie zwiększenie sprzedaży produktów na stronie klienta.

  • Stała kampania Google Ads

    Smart Bidding – ustalanie stawek za interakcję z reklamą w oparciu o uczenie się maszynowe algorytmów reklamowych.

    Skalowanie – zwiększanie budżetów reklamowych dla kampanii osiągających bardzo satysfakcjonujące zwroty z inwestycji w reklamę.

    Własny CSS – własna porównywarka cen pozwalająca zredukować koszt pojedynczego kliknięcia w reklamę w sieci produktowej Google

    Segmentacja kampanii – wyodrębnienie kilku różnych kampanii smart shopping ze względu na kategorie produktów.

Efekty działań po póltora roku współpracy

Audyt przejmowanego przez nas konta reklamowego pozwolił wyodrębnić szczegółowy plan optymalizacji oparty o już zgromadzone dane. Na jego podstawie wprowadziliśmy odpowiednią architekturę nowego konta, która w połączeniu z kampaniami inteligentnymi przyczyniła się do zwiększenia przychodów o 172%, intensyfikacji zwrotu z inwestycji na reklamę o +167% oraz zwielokrotnienie liczby transakcji o 84%.

Sprzedaż w serwisie po półtora roku

  • +172% Efektem półtora rocznej kampanii PPC był wzrost przychodów miesięcznych sklepu o 172%.
  • +84% Przez 1,5 roku zwiększono liczbę transakcji realizowanych miesięcznie w sklepie online o 84%.
  • +167% Zwrot inwestycji na reklamę wzrósł 1,6 x krotnie od momentu rozpoczęcia działań PPC.
  • -45% Koszt pozyskania jednego klienta z reklam Google Ads przez półtora roku zmniejszył się blisko o połowę.

Szukasz agencji SEM?